mBanka uslugu možete ugovoriti u bilo kojoj poslovnici ili putem elektroničkog bankarstva BKS Bank.
Instalaciju aplikacije možete preuzeti na sljedećim linkovima:
Bankarske usluge koje omogućuje mBanka:
- Pregled stanja i prometa po svim Vašim računima
- Pregled podataka o kreditu
- Unos domaćih i deviznih SEPA platnih naloga
- Kupoprodaja deviza
- Instant plaćanja
- Pregled i kontrola platnih naloga
- Mogućnost kreiranja i storniranja naloga za budući datum valute
- Informativni izračun rate kredita, kamate na depozit, konverzija valuta
- Pronalaženje trenutne lokacije, popis bankomata i poslovnica s GPS koordinatama, navođenje do najbližeg bankomata/ poslovnice
- "Slikaj i plati" opcija automatskog popunjavanja naloga čitanjem otisnutog digitalnog koda na nalogu za plaćanje
- Odabir glavnog autorizacijskog uređaja za autorizaciju Internet plaćanja ukoliko koristite obje aplikacije BKS Bank AG (mBanka i mToken)
Pametni telefon s mobilnom platformom:
- Android 4.4.2 ili noviji
- IOS (iPhone) 5.0 ili noviji
Za Android aplikacija je dostupna na Google Play-u
Za iOS aplikacija je dostupna na AppStore-u
Za Huawei aplikacija je dostupna na AppGalery
Pristup Internetu s odgovarajućom podatkovnom tarifom
Sva komunikacija između mobilnog uređaja i gateway aplikacijskog poslužitelja zaštićena je korištenjem SSL/TLS kriptiranog protokola.
Pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima u aplikaciji mobilnog bankarstva odvija se putem zaštićenog kanala. Korisnik se u aplikaciju prijavljuje PIN-om ikojeg odabire prilikom prvog pokretanja aplikacije ili putem biometrije ukoliko to mobilni uređaj podržava. Podaci o PIN-u, biometriji, korisnikovim računima, transakcijama itd., ne čuvaju se na korisničkom telefonu.
Povezivanje aplikacije na Vaš pametni telefon i broj telefona (faktor posjedovanja) i pristup aplikaciji slobodnim odabirom PIN-a (faktor znanja) ili otiskom prsta/skenom lica (biometrijska autentifikacija) su dvije komponente koje osiguravaju 2 faktorsku provjeru autentičnosti prema PSD2 (Direktiva o usluzi plaćanja 2), RTS (Regulatorni tehnički standardi) i SCA (Jaka autentifikacija kupaca).
U slučaju da korisnik tri puta unese neispravan PIN, usluga mobilnog bankarstva će biti blokirana. U slučaju neaktivnosti korisnika nakon 5 minuta pokreće se automatska odjava klijentske aplikacije.
Gubitak mobilnog uređaja
mBanka usluga vezana je za mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija i unesen aktivacijski ključ. Prilikom promjene mobilnog telefona potrebno je zatražiti od Banke reaktivaciju usluge. U slučaju gubitka mobilnog telefona ili sumnje na zlouporabu PIN-a molimo Vas da što prije obavijestite Banku i zatražite blokadu usluge.
Kontakt:
T: 0800 257 257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353 555
E: podrskaplatni@bks.hr