Putem internetske platforme BKS Integrity Line moguće je 24 sata na dan anonimno prijaviti prijestupe ili postaviti pitanja o potencijalnim prijestupima. Djelatnika Ureda za prijavu nepravilnosti po vlastitom izboru možete kontaktirati i telefonskim putem ili zamoliti za razgovor u četiri oka. Kontakt možete ostvariti putem platforme.
- financijski kriminal (npr. prijevare, slučajevi mita i korupcije, pronevjere, povrede povjerenja, iznude ili pokušaj počinjenja takvim djela)
- povredu zakona o bankama ili tržištu kapitala
- sukob interesa izvan područja poslovanja vrijednosnim papirima
- pranje novca i financiranje terorizma
- zlouporaba ili krađa povjerljivih podataka o klijentima ili društvu
- krađa imovine društva
- ozbiljne povrede zaštite okoliša
Naš sustav za prijavu nepravilnosti dostupan je svim osobama koje su profesionalno povezane s BKS bankom te su na taj način stekle informacije o prijestupima. To uključuje sadašnje i bivše zaposlenike, članove Nadzornog odbora, dobavljače, izvođače i ostale ugovorno povezane treće strane.
Prigovori klijenata zaprimljeni putem platforme BKS Integrity Line zbog tehničkih razloga ne mogu se proslijediti Službi za rješavanje prigovora.