mToken je softverski (SW) token koji se koristi kao autentifikacijski/ autorizacijski uređaj za prijavu na MyNet uslugu putem OTP-a (One Time Password-a) te za autorizaciju naloga putem Odgovora na izazov (Challenge response).
Instalacija aplikacije radi se preko App Store aplikacije na Vašem iPhone uređaju, Play Store aplikacije na Vašem Android uređaju ili AppGallery na Huawei uređaju.
Instalaciju je moguće preuzeti na sljedećim linkovima:
Sva komunikacija između mobilnog uređaja i gateway aplikacijskog poslužitelja zaštićena je korištenjem SSL/TLS kriptiranog protokola.
Pristup svim funkcionalnostima u aplikaciji mToken odvija se putem zaštićenog kanala. Korisnik se u aplikaciju prijavljuje PIN-om kojeg odabire prilikom prvog pokretanja aplikacije ili putem biometrije ukoliko to mobilni uređaj podržava. Povezivanje mTokena na Vaš pametni telefon i broj telefona (faktor posjedovanja) i pristup aplikaciji slobodnim odabirom PIN-a (faktor znanja) ili otiskom prsta/skenom lica (biometrijska autentifikacija) su dvije komponente koje osiguravaju 2 faktorsku provjeru autentičnosti prema PSD2 (Direktiva o usluzi plaćanja 2), RTS (Regulatorni tehnički standardi) i SCA (Jaka autentifikacija kupaca).
U slučaju da korisnik tri puta unese neispravan PIN, usluga mTokena će biti blokirana. U slučaju neaktivnosti aplikacije korisnik će automatski biti odjavljen sa sustava.
U slučaju gubitka mobilnog telefona ili sumnje na zlouporabu PIN-a korisnik je dužan što prije obavijestiti Banku i zatražiti blokadu usluge. Korisnik snosi svu štetu koja može nastati zbog gubitka, krađe ili svakog drugog neovlaštenog ili neodgovarajućeg korištenja mobilnog uređaja.
BKS mToken usluga vezana je za telefonski broj i mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija i unesen aktivacijski ključ. Prilikom promjene broja telefona ili mobilnog uređaja potrebno je od Banke zatražiti reaktivaciju usluge.
Prijavu gubitka mobilnog uređaja možete dojaviti na:
T: 0800 257-257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555
E: podrskaplatni@bks.hr