Podržani operativni sustavi:
- Windows 7
- Windows 8.x
- Windows 10
- Mac OS
- Linux
Podržani internet preglednici:
- Mozila Firefox (preporučeno zadnja verzija)
- Microsoft Edge (preporučeno zadnja verzija)
- Google Chrome (preporučeno zadnja verzija)
- Apple Safari (preporučeno zadnja verzija)
Acrobat Reader (preporučeno zadnja verzija)
JAVA (preporučeno zadnja verzija)
BizzNet usluga elektroničkog bankarstva za pravne osobe svojim korisnicima omogućava:
- pregled stanja po transakcijskim računima
- pregled prometa po transakcijskim računima
- pregled i ispis izvoda po transakcijskim računima
- unos domaćih i deviznih platnih naloga
- slanje zbrojnog naloga u SEPA (PAIN.001) formatu
- preuzimanje izvadaka u SEPA (CAMT.053) formatu
- istovremeno potpisivanje većeg broja naloga
- pregled tečajne liste Banke i HNB-a
- zadavanje naloga za plaćanje unaprijed uz mogućnost opoziva prije datuma izvršenja
- trenutno provođenje plaćanja na račune drugih sudionika platnog prometa, a koji imaju otvoren račun u Banci
- ugovaranje i izmjena trajnih naloga
- ugovaranje mobilnog Bankarstva
- slanje zahtjeva za BON-2 i IOS
- zahtjev za prodaju/ kupovinu deviza po povlaštenom tečaju
Povjerljivi se sadržaji općenito nastoje zaštititi od neautoriziranih osoba na način da se šifriraju. Pošiljatelj šifrira sadržaj poruke prije njena slanja, a primatelj je dešifrira po primitku. Eventualne treće osobe na mreži mogu vidjeti samo šifrirane podatke. Osim zaštite tajnosti sadržaja, sustavi za šifriranje poruka upotrebljavaju se i radi utvrđivanja identiteta sugovornika te radi sprječavanja neovlaštene izmjene sadržaja. U ovu se svrhu upotrebljavaju HW ili SW tokeni.
Svaki nalog koji se kreira prije izvršavanja elektronički potpisuje jedan ili više korisnika. Time se osigurava neporecivost, odnosno onemogućava pobijanje činjenice o kreiranju i slanju naloga.
Ukoliko posumnjate na zlouporabu Vaših sigurnosnih podataka kao što su zaporka ili gubitak/ krađa autorizacijskog uređaja (hardverski ili softverski token) molimo Vas da nas o tome što prije obavijestite na niže navedene kontakte. Za vrijeme radnog vremena Banke blokirat ćemo pristup Vašim podacima i izvršiti izmjene sigurnosnih podataka. U vrijeme kada Banka ne radi pristup Vašoj usluzi možete ukoliko smatrate nužnim zablokirati i sami 5 puta uzastopnim unosom krivog (izmišljenog) PIN-a ili lozinke.
Kontakt:
T: 0800 257 257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353 555
E: podrskaplatni@bks.hr
Depoziti
Depoziti poslovnih subjekata