Za pristup elektroničkom bankarstvu potrebno Vam je računalo, HW token ili SW token na Vašem pametnom telefonu i pristup internetu (kod kuće, na poslu, na putu, u hotelu, na mobilnom telefonu i sl.).
MyNet usluga Vam omogućuje:
- plaćanja u EUR u zemlji i inozemstvu
- pregled stanja i prometa po svim računima, štednim ulozima, oročenim depozitima, kreditima, trajnim nalozima, kreditnim karticama, itd.
- zadavanje platnih naloga s datumom valute unaprijed
- povoljnije naknade za usluge platnog prometa
- kupoprodaju deviza
- arhiva i ispis svih naloga
Podržani operativni sustavi:
- Windows 7
- Windows 8.x
- Windows 10
- Mac OS
- Linux
Podržani internet preglednici (preporučeno zadnja verzija):
- Microsoft Edge
- Google Chrome
- Apple Safari
- Mozilla Firefox
Acrobat Reader (preporučeno zadnja verzija)
JAVA (preporučeno zadnja verzija)
Sigurnost aplikacije MyNet jamči činjenica da pristup svim funkcionalnostima i financijskim podacima nije moguć bez lozinke koju znate samo Vi i generiranog OTP (OneTimePassword-a) kojeg generira autentifikacijski/ autorizacijski uređaj kojeg posjedujete samo Vi.
Hardverski (HW) i Softverski (SW) token su autentifikacijski/ autorizacijski uređaji koji osiguravaju autorizirani pristup uslugama te digitalno potpisivanje financijskih transakcija. Molimo Vas da autentifikacijski/ autorizacijski uređaj brižno čuvate kao i tajnost korisničkog imena, lozinke i PIN-a.
Ukoliko posumnjate da je netko saznao Vašu lozinku može ju u svakom trenutku promijeniti.
Ukoliko izgubite mobilni uređaj na kojem je instalirana aplikacija SW token ili izgubite HW token molimo Vas da o tome što prije obavijestite Banku putem telefona ili e-maila na niže navedene kontakte. Banka će u tom slučaju blokirati pristup online uslugama. U neradno vrijeme Banke molimo Vas da sami blokirate pristup na način da 4 puta uzastopce unesete krivu lozinku ili OTP.
Povjerljivi se sadržaji općenito nastoje zaštititi od neautoriziranih osoba na način da se šifriraju. Pošiljatelj šifrira sadržaj poruke prije njena slanja, a primatelj je dešifrira po primitku. Eventualne treće osobe na mreži mogu vidjeti samo šifrirane podatke. Osim zaštite tajnosti sadržaja, sustavi za šifriranje poruka upotrebljavaju se i radi utvrđivanja identiteta sugovornika te radi sprječavanja neovlaštene izmjene sadržaja.
U Web-sustavima koriste se algoritmi u konkretnim proizvodima za zaštitu podataka tijekom prolaska Internetom. Jedan od njih je Secure Socket Layer (SSL) kojeg koristi i naša Banka. Razvijen je i sustav Transport Layer Security (TLS) pomoću kojeg se nastoje riješiti problemi vezani uz sigurnost. Protokol HTTP nadovezuje se na sigurnosni sloj TLS i obično se naziva HTTPS ili Secure HTTP.
U skladu s EBA smjernicama o sigurnosti internetskih plaćanja limit pojedinačne transakcije iznosi 2.650,00 EUR, a ukupni dnevni 5.300,00 EUR. Ukoliko imate potrebu za provođenjem transakcija iznad navedenog limita potrebno je zatražiti privremeno povećanje putem Vašeg osobnog bankara.
Kontakt:
T: 0800 257-257 za pozive iz inozemstva nazovite +385 51 353-555
E: podrskaplatni@bks.hr